אתר האינטרנט "אטופיק פארם" שכתובתו www.atopic-pharm.co.il (להלן: "האתר" או "אתר זה"), הינו חנות מקוונת לרכישת מוצרים שונים ובפרט כאלה המיועדים לסובלים מאטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור, אקזמה). האתר אף משמש כפלטפורמה לקבלת ייעוץ. האתר מיועד לציבור הגולשים בישראל באמצעות רשת האינטרנט.
האתר מופעל על ידי העמותה הישראלית לאטופיק דרמטיטיס (ע"ר) (מס' ארגון 580592822) (להלן: "העמותה" או "מפעילת האתר") מרח' הרב משה פיינשטיין 14 מתתיהו (להלן: "מען העמותה").
- כללי
הנך מתבקש לעיין בתקנון האתר (להלן: "התקנון" או "תקנון זה") בקפידה שכן כל שימוש ו/או פעולה באתר ובכלל זאת רכישת מוצרים המוצעים למכירה וכל התוכן, המידע והשירותים הזמינים באתר זה או באמצעותו, כפופים לתקנון זה. תנאים אלה חלים על כל משתמשי האתר, לרבות משתמשים מזדמנים, לקוחות רשומים וספקים. השימוש שלך באתר מעיד על הסכמתך לקבל את הוראות תקנון זה ולפעול לפיהן. אם אינך מסכים לתנאי כלשהו מתנאי התקנון, הנך מתבקש שלא לעשות באתר כל שימוש.
תקנון זה מהווה הסכם מחייב בינך כמשתמש באתר (להלן: "המשתמש" או "הלקוח") לבין העמותה. התקנון מספק מסגרת משפטית והוראותיו יחולו על כל שימוש או פעולה שתתבצע על ידי משתמשי האתר, ובכלל זה לכל הזמנה שלקוח יבצע דרך האתר.
לידיעתך, העמותה רשאית בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי לעדכן, להחליף ו/או לשנות תקנון זה מעת לעת ללא הודעה מוקדמת, על ידי פרסום גרסה עדכנית של התקנון בדף זה. המשך השימוש שלך באתר לאחר כל שינוי כזה מהווה את הסכמתך לתקנון החדש. לכן, בכל כניסה חוזרת לאתר מומלץ לעיין בתקנון על מנת לוודא שלא חל שינוי בהוראותיו. התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך פונה לשני המינים.
היכן שהתקנון מנוסח בלשון יחיד, הוא מתייחס גם ללשון רבים – ולהפך, הכל בהתאם להקשר הדברים.
אתה מצהיר כי קראת את התקנון והנך מסכים לו וכי לא תהיה לך ו/או למי מטעמך כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד העמותה ו/או מי מטעמה, למעט בקשר להפרת התחייבויות מפורשות של העמותה ו/או מי מטעמה הקבועות בתקנון. מודגש כי עצם ביצוע פעולה באתר מהווה הסכמה מוחלטת, סופית ובלתי חוזרת מצד המשתמש כי קרא את כל הוראות תקנון זה, הבינן והסכים להן.
העמותה רשאית על פי שיקול דעתה לערוך עדכונים ושינויים באתר, לרבות בתוכנו, ברשימת המוצרים המוצעים בו למכירה ובשירותים הניתנים באמצעותו, מבלי להודיע על כך מראש. עדכונים ושינויים אלו עלולים לגרום תקלות, כשלים או עיכובים באתר ובשימוש בו במהלך ביצועם והמשתמש מוותר ולא יוכל להעלות טענות, דרישות או תביעות כלפי העמותה ו/או מי מטעמה עקב התרחשותם.
בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון לבין הוראות המופיעות בתכנים אחרים באתר, יגברו הוראות התקנון, אלא אם נכתב במפורש בהוראה אחרת כי היא גוברת על הוראת התקנון באופן זמני.
חלק כללי זה מהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון.
- שימוש באתר
2.1 השימוש באתר נועד למטרות פרטיות ואישיות בלבד, ואינו מיועד למכירה סיטונאית. חל איסור לעשות שימוש באתר לצורך הפצת מוצרים לצד ג' ו/או לצורך קיום עסק כלשהו שעניינו מכירת המוצרים הנרכשים באמצעות האתר.
2.2 העמותה רשאית לחסום גישה לאתר ו/או למנוע פעולות במסגרתו לכל מי שיפר את תנאי התקנון לרבות כמפורט בפרק 5 לתקנון זה, או יעשה שימוש באתר באופן שאינו תואם את הוראות התקנון, בניגוד להוראות כל דין, או באופן שאינו הולם.
2.3 הצגת האתר או תכנים מהאתר באופן שמשנה את עיצובם, תפקודם, תכונותיהם או המידע הכלול בהם, בכל דרך שהיא, ובכל אמצעי או מדיה הינה אסורה.
2.4 פתיחת חשבון באתר
יצירת חשבון באתר היא תהליך המאפשר לך לגשת לחוויית קנייה מותאמת אישית, ולעקוב אחר ההזמנות שלך. כדי להגדיר את החשבון שלך תצטרך לספק מידע בסיסי:
- שם מלא: השם הפרטי ושם המשפחה.
- כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון: כתובת דוא"ל תקפה תשמש לתקשורת, אישורי הזמנה ואיפוס סיסמה. ודא שכתובת הדוא"ל שאתה מספק פעילה ונגישה. מספר הטלפון ישמש עבור עדכוני משלוח וצרכי שירות לקוחות.
- יצירת סיסמה: למען אבטחת חשבונך, עליך ליצור סיסמה. הסיסמה צריכה להיות חזקה וייחודית, לשלב אותיות, מספרים ותווים מיוחדים כדי להגן על המידע האישי שלך.
- כתובת למשלוח: כדי להקל על ביצוע עסקאות וקבלת משלוחים, חשוב לספק כתובת למשלוח תקפה שבה אתה יכול לקבל את ההזמנות שלך.
שים לב שכל המידע הנמסר חייב להיות נכון, מדויק, מלא ועדכני. מסירת מידע כוזב או מטעה עלולה לגרום להשעיה או לסגירת החשבון. עליך להיות בן 18 לפחות. על ידי יצירת חשבון, אתה מסכים לתקנון ומאשר את מדיניות הפרטיות [כאן יוסף קישור לאחר שהמסמכים יעלו לאתר]
החשבון שלך מיועד לשימושך האישי בלבד. אתה אחראי לשמור על סודיות הסיסמה שלך ועל הגבלת הגישה למחשב או למכשיר הטלפון שלך. על המשתמש תחול האחריות המלאה על כל הפעילויות המתרחשות במסגרת החשבון שלו.
- זמני אספקה
3.1 אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לבחירת הלקוח (איסוף עצמי או משלוח), בעת ביצוע ההזמנה, והלקוח לא יוכל לשנות את בחירתו לאחר מכן.
3.2 אספקת המוצרים באמצעות משלוח תתאפשר ותתבצע בכפוף לכך ששירותי ההפצה של העמותה אכן מגיעים למקום ו/או היישוב בו ביקש הלקוח לקבל את המוצר וזאת בהתאם לפירוט היישובים המצוי במדיניות המשלוחים. [כאן יוסף קישור לאחר שהמסמכים יעלו לאתר]
3.3 אזורי המשלוח מוגדרים מעת לעת על ידי העמותה ועל פי שיקול דעתה בלבד. העמותה תהא רשאית לשנות מעת לעת את אזורי המשלוח על פי שיקול דעתה וללא מתן הודעה מוקדמת מראש.
3.4 העמותה רשאית לסרב למסור מוצרים באזורי משלוח אף אם הם נמצאים בתחום המשלוח המוגדרים כאפשריים, וזאת אם קיימת מניעה ביטחונית, טכנית או אחרת למסירה ו/או אם נדרשות פעולות מיוחדות לצורך אספקת המשלוח לאותו אזור ו/או מכל סיבה אחרת וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
3.5 הלקוח יוכל לאסוף הזמנות באיסוף עצמי רק לאחר ובכפוף להצגת תעודה מזהה וכן את אמצעי התשלום ששימש לרכישה. לגבי משלוח, העמותה תהיה רשאית לדרוש כי טרם מסירת המשלוח ללקוח, הלקוח יציג לשליח תעודה מזהה וכן את אמצעי התשלום שבאמצעותו ביצע את ההזמנה. לקוח שימנע מקיום תנאי סעיף זה לא יקבל את הזמנתו.
3.6 זמן האספקה יהיה כמפורט במדיניות המשלוחים. ככלל, זמן האספקה ימנה לאחר אישור קבלת ההזמנה, ובשעות הפעילות בהתאם למפורט שם. [כאן יוסף קישור לאחר שהמסמכים יעלו לאתר]
3.7 הזמנה שהתקבלה בימי חג או לאחר השעה 12:00 בימים א-ה', או בכל שעה בערבי חג / יום שישי תטופל כהזמנה שהתקבלה ביום העסקים הבא לצורך קביעת מועד האספקה.
3.8 בכל מקרה הזמנה תחשב כהזמנה שהתקבלה רק בתנאי שניתן אישור על ביצוע ההזמנה על ידי האתר ואישור התשלום על ידי חברת האשראי או חברת סליקה אחרת באמצעותה שולמה ההזמנה.
3.9 מפעילת האתר ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לעיכובים בזמן המסירה שאינם תחת שליטתם ובכלל זה עיכובים שנגרמו בשל מלחמה, מצב חרום אחר, שביתות או עיצומים, חגים, סגרים, עוצר, מזג אוויר סוער וכיוצ"ב גורמים או נסיבות, וכן לעיכובים שנגרמים על ידי הלקוח, כגון קשיים ביצירת קשר לתיאום. עיכוב כזה לא ייחשב כהפרת התחייבות מצד מפעילת האתר ו/או מי מטעמה.
3.10 במידה וייתכן עיכוב בהזמנה מכל סיבה שהיא, חברת המשלוחים תפעל ליידע את המזמין במספר הטלפון שהזין בעת ביצוע ההזמנה.
3.11 תעריפי השליחות וזמני המסירה לרבות שעות פעילות שירות המשלוחים יהיו כמפורט במדיניות המשלוחים [כאן יוסף קישור לאחר שהמסמכים יעלו לאתר]
3.12 משלוחים לאזורים מרוחקים: מפעילת האתר עשויה לגבות תוספת על משלוחים לאזורים מרוחקים או קשים להגעה באופן חריג, והמשלוח באזורים אלה עשוי להידחות למועד מאוחר יותר מהמפורט לעיל. כל תוספת תשלום תהיה כפופה לקבלת הסכמתו של המזמין מראש.
3.13 במקרה של הזנת כתובת שגויה או אמצעי ליצירת קשר שגוי על ידי המזמין, מפעילת האתר או מי מטעמה לא תהיה אחראית לעיכוב או אבדן המשלוח. על הלקוח להודיע על טעות בכתובת או באמצעי יצירת הקשר בהקדם האפשרי.
3.14 מזמין שמורה או מאשר לשליח או לחברת השליחויות להשאיר חבילה במקום כלשהו יישא באחריות מלאה על כל נזק או אובדן שיגרם לחבילה, ומפעילת האתר תהיה פטורה מכל אחריות בגין זאת.
3.15 מפעילת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבצע מעת לעת ולפי שיקול דעתה שינויים באזורי המשלוח, בעלויות המשלוח, ובמדיניות המשלוחים והאספקה, וזאת ללא מתן הודעה מראש, פרט למקרים של הזמנות שכבר הוזמנו ואושרו.
3.16 בכל מקרה של סתירה בין הוראות פרק זה להוראות מדיניות המשלוחים יגברו הוראות מדיניות המשלוחים.
- ביצוע הזמנה באתר
סעיף זה מתאר את הנהלים והתנאים המסדירים את רכישת המוצרים באמצעות האתר. על ידי ביצוע רכישות באתר, המשתמשים מסכימים לעמוד בתנאים אלה:
4.1 פתיחת חשבון משתמש
כדי לבצע רכישה באתר, לקוחות עשויים להידרש ליצור חשבון. חשבון זה יקל על ביצוע ההזמנות, מעקב אחר ההזמנות, צפייה בהיסטוריית הרכישות ותהליכי תשלום מהירים יותר. המידע האישי חייב להיות נכון, מדויק, מלא ומעודכן.
4.2 בחירת מוצר/ים: לקוחות יכולים לבחור מוצרים לרכישה על ידי הוספתם לעגלת הקניות הוירטואלית שלהם. כל עמוד מוצר מספק מידע על המוצר, כולל הוראות שימוש. לקוחות מתבקשים לעיין במידע זה בקפידה על מנת לבדוק ולוודא שהמוצר המוצע הוא זה הנדרש על ידם.
4.3 תמחור ומיסים: כל מחירי המוצרים מפורטים בשקלים חדשים והם כוללים את המיסים החלים עליהם אך אינם כוללים דמי משלוח. באפשרותך להימנע מתשלום דמי משלוח באמצעות בחירה באפשרות של איסוף עצמי של המוצר. אנו שואפים לוודא שכל מידע הנוגע למחירים באתר עדכני ומדויק, אך עלולות להתרחש טעויות. המחירים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
העמותה עשויה לקבוע מדיניות מחירים מיוחדת למוצרים מסוימים, כולל הצעות מבצעים והנחות, ותפרסם את התנאים להצעות הללו באתר.
4.4.שיטות תשלום וביצוע תשלום: התשלום באתר ייעשה באמצעות כרטיס אשראי. כרטיסי האשראי המכובדים באתר הינם כל כרטיסי האשראי הישראליים, למעט דיינרס. אנא ודא שפרטי התשלום שאתה מספק נכונים כדי למנוע שגיאות בתשלום או עיכובים בעיבוד ההזמנה שלך.
בעת ביצוע הזמנה באתר, תתבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה על ידי חברת כרטיסי האשראי תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. ככל שאושרה, יישלח ללקוח אישור בדואר האלקטרוני אודות ביצוע הפעולה. מובהר ומודגש כי רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים, לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי המוצר/ים שנרכשו, יהווה אישור על קליטת ההזמנה על ידי העמותה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, ולא נשלח אישור כאמור, לא יהיה כל תוקף לפעולת ההזמנה על ידי הלקוח.
רישומי המחשב של העמותה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראייה לכאורה לנכונות הפעולות.
4.5 ביטול הזמנה עקב טעות: במקרה ונפלה באתר טעות בתיאור המוצר ו/או במחירו ו/או בתנאי התשלום ו/או בתמונת המוצר או בכל חומר מודפס אחר, רשאית העמותה לבטל את ההזמנה הספציפית בטרם אספקת המוצר ללקוח.
הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתימסר למשתמש למספר הטלפון שמסר לעמותה ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני המעודכנת אצלה, על פי שיקול דעתה של העמותה, והלקוח יזוכה בהתאם להוראות הדין.
4.6 הגבלות על מכירה ורכישה: העמותה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את מספר היחידות מכל מוצר (בין אם מוצרים זהים ובין אם מוצרים מאותו סוג) שכל לקוח יכול לרכוש ממגוון המוצרים, בעת ביצוע הזמנה באתר (גם לגבי מוצרים הנמכרים באתר במסגרת מבצע ו/או מכירה מיוחדת), וזאת בין השאר כדי לאפשר זמינות הוגנת של מלאי מוצרים לכלל הלקוחות.
העמותה שומרת לעצמה את הזכות להגביל, למנוע ו/או לבטל הזמנות ורכישות אשר היא סבורה, לפי שיקול דעתה, שבנסיבות העניין הן נועדו לצורך מטרה מסחרית ולא לשימוש אישי, כגון: סדרת רכישות של אותו מוצר בידי אותו לקוח אל אותה הכתובת ו/או בתדירות גבוהה ו/או רכישות סמוכות זו לזו בזמן וכדומה.
4.7 תנאים נוספים להשלמת רכישה: במקרים מסוימים ולצורך השלמת הרכישה, רשאית העמותה ו/או מי מטעמה לפנות טלפונית ללקוח אשר ביצע הזמנה מהאתר וזאת לצורך קבלת פרטים נוספים הנדרשים להשלמת הרכישה ו/או אימות פרטים שנמסרו.
- חסימת משתמש
העמותה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל כל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש מלעשות שימוש באתר ו/או לחסום גישה אליו ו/או מלרכוש מוצרים באתר, באמצעות חסימתו, הזמנית או הקבועה, וזאת ללא צורך במתן נימוק או הסבר, בשל כל אחד מהמקרים הבאים:
- המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין ו/או הפר תנאי מתנאי תקנון זה.
- המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בעמותה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או בכל צד שלישי.
- המשתמש מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן פרטים לא נכונים ו/או מטעים.
משתמש לא יהיה רשאי לשוב ולהירשם לאתר תחת שם משתמש אחר במידה והעמותה החליטה לחסום אותו.
- מלאי וחוסר זמני / קבוע במלאי
6.1 האתר מציע מגוון רחב של מוצרים. המוצרים בדרך כלל זמינים במלאי, והעמותה פועלת, אך אינה מתחייבת, לשמור על זמינות זו. העמותה רשאית לשנות את המלאי הזמין ללא הודעה מוקדמת.
6.2 במקרה של חוסר זמינות של מוצר לאחר ביצוע ההזמנה, הלקוח יקבל הודעה על כך בהקדם, ויוצעו לו חלופות כולל החזר כספי או שינוי ההזמנה לפי בחירתו.
6.3 המשתמש מודע ומסכים לכך כי על אף מאמצי העמותה לוודא שהאתר יהיה עדכני בכל עת, לעיתים ייתכן שמוצרים מסוימים המופיעים באתר יאזלו מהמלאי. העמותה אינה מתחייבת כי מוצר מסוים יימצא בכל עת במלאי. העמותה אינה מבטיחה קיומו של מלאי מספק בכל העת, ואין להסתמך על כך.
- מדיניות ביטולים והחזרות
מדיניות הביטול ביחס לכלל המוצרים הנמכרים באתר כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ולתקנות שהותקנו מכוחו (להלן: "דיני הגנת הצרכן" או "החוק"). אין באמור בתנאים המפורטים בתקנון זה בכדי לגרוע מזכות כלשהי הקמה למשתמש מכוח דיני הגנת הצרכן.
7.1 ביטול עסקה
משתמש שבחר לרכוש מוצר באתר (להלן: "הרוכש") מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.
הרוכש יהיה רשאי להחליף או להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים, דיני הגנת הצרכן ונוהלי משרד הבריאות (החלים לגבי סוגי מוצרים מסוימים), והוראות כל דין רלבנטי.
למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת המוצרים שדיני הגנת הצרכן ו/או נוהלים שונים של משרד הבריאות מונעים לגביהם את האפשרות של ביטול העסקה והחזרת המוצר, כגון: טובין פסידים (ובכלל זה טובין מתכלים או בעלי חיי מדף קצרים). טובין שיוצרו בהתאמה אישית ובמיוחד עבור הרוכש בעקבות העסקה וכיוצ"ב, מלבד במקרים של טעות במשלוח או תנאי הובלה לקויים.
7.1.1 היה וביטול ההזמנה נעשה עקב פגם במוצר שסופק ללקוח, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות המוצר, או בשל אי עמידה אחרת של העמותה בתנאי ההזמנה, יחול האמור להלן:
הלקוח יפעל לביטול ההזמנה בהקדם האפשרי באחת מהדרכים המפורטות בסעיף 7.2 שלהלן. זכות הביטול תעמוד ללקוח למשך 14 ימים, החל מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר מביניהם. על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום ביצוע העסקה, קבלת המוצר או המסמך המסכם את פרטי העסקה.
בסיום הטיפול בפניה, הלקוח יזוכה תוך 14 ימים ממועד קבלת הבקשה לביטול.
על הלקוח להחזיר את המוצר לעמותה. החזרת המוצר תיעשה לרח' הרב משה פיינשטיין 14, מתתיהו או בתיאום איסוף המוצר מבית הלקוח על חשבון העמותה (ככל שהמוצר סופק באמצעות שליח).
עם הזיכוי יימסר ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור (ולא יגבו מהלקוח דמי ביטול כלשהם).
7.1.2 היה וביטול ההזמנה נעשה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות המוצר, אי אספקת המוצר במועד או בשל אי עמידה אחרת של העמותה בתנאי ההזמנה, יחול האמור להלן:
הלקוח יפעל לביטול ההזמנה בהקדם האפשרי באחת מהדרכים המפורטות בסעיף 7.2 שלהלן. זכות הביטול תעמוד ללקוח למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר מביניהם. על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת המוצר או המסמך המסכם את פרטי העסקה.
בסיום הטיפול בפניה, הלקוח יזוכה תוך 14 ימים ממועד קבלת הבקשה לביטול. על הלקוח להחזיר את המוצר לעמותה בכתובתה הנ"ל או בתיאום איסוף המוצר מבית הלקוח. עלות ההחזרה של המוצר לעמותה תחול על הלקוח ותשולם על ידו.
עם הזיכוי יימסר ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור, והלקוח יחויב בדמי ביטול הזמנה בסך של לכל היותר 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה של העמותה בהתאם להוראות החוק.
7.2 ביטול הזמנה ייעשה באמצעות אחת מהדרכים הבאות: (א) מסירת הודעת ביטול בעל פה – במשרדי העמותה או בשיחת טלפון לשירות הלקוחות של העמותה במספר 08-9969970, (ב) פנייה באמצעות דף "צור קשר" באתר, (ג) פנייה באמצעות הדוא"ל [email protected], (ד) באמצעות פקס למספר 0774448005, (ה) בדואר רשום למען העמותה.
7.3 בהודעת הביטול ימסור הלקוח לעמותה את הפרטים הבאים: שמו המלא, מספר תעודת הזהות, שם המוצר, תאריך הרכישה ואמצעי התקשרות עימו. כמו כן, בכל מקרה של ביטול עסקה, יידרש הרוכש להציג לעמותה בהודעת הביטול, בנוסף לפרטים שצוינו לעיל, גם העתק חשבונית, סרט קופה, או פתק החלפה המעידים על עצם ביצוע העסקה עם העמותה או – ככל שהלקוח מציין שאינם בידיו, כל הוכחה אחרת, לשביעות רצון העמותה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
לאחר קבלת הודעת ביטול ההזמנה נציג משירות הלקוחות ייצור קשר עם הלקוח להמשך תהליך ביטול ההזמנה.
7.4 אופן החזרת התמורה: החזרת התמורה תיעשה באופן שנעשה בו התשלום. כך למשל, רכישה שבוצעה באמצעות כרטיס אשראי – אם חויב כרטיסו של הצרכן תושב התמורה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי.
התמורה שתוחזר תהיה בגובה הסכום ששולם עבור המוצר שנרכש בניכוי דמי ביטול כדין, ככל שאלו אמורים להיגבות בהתאם לנסיבות שפורטו לעיל.
7.5 איך ולאן מחזירים במקרה של החזרת מוצר, יש לפנות תחילה למוקד שירות הלקוחות של העמותה, לצורך תיאום ההחזרה בטל' 08-996-9970 או בדוא"ל [email protected].
7.6 ביטול אספקת מוצרים על ידי העמותה: במידה ויתברר לעמותה כי אין היא יכולה לספק את המוצרים לרוכש במקום מגוריו, בשל נסיבות שלא ניתן היה לצפותן, תהיה העמותה רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש. במידה ובוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב העמותה לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם). הרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה, ולא תהיה לרוכש כל טענה או תביעה כנגד העמותה בקשר לכך.
- המידע באתר
8.1 באתר תמצא מידע כפי שזה התקבל על ידי העמותה מיצרני ו/או משווקי המוצרים והינו באחריותם הבלעדית. אנו משקיעים מאמץ כדי שהמידע המופיע באתר יהיה מדויק. אך עם זאת יתכנו שגיאות, השמטות או אי דיוקים עקב האופי הדינמי של מידע כזה. העמותה אינה נותנת כל מצג באשר לדיוק, לשלמות או התועלת של כל מידע שסופק ובשום מקרה העמותה לא תישא באחריות לגביו ובכלל זה באחריות לכל אובדן או נזק שייגרמו מהסתמכות של משתמש על מידע שהושג דרך האתר.
מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, חשוב לציין כי יצרנים עשויים לעדכן את פרטי המוצרים והמרכיבים שלהם מעת לעת, ועדכון זה לא בהכרח ישתקף באופן מיידי באתר.
8.2 המידע המתפרסם באתר אינו מהווה עצה רפואית. חובה להיוועץ עם בעל מקצוע מתאים לפני תחילת שימוש כלשהו בכל מוצר או תכשיר ואף במהלך השימוש בו בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי ואינטראקציה עם תכשירים רפואיים אחרים. כמו כן, יש לבדוק תמיד את העלון לצרכן המצורף לכל מוצר לפני השימוש בו, וכן לקרוא היטב את המידע ו/או האזהרות המפורסמות על גבי המוצרים עצמם.
8.3 העמותה לא תישא באחריות כלשהי לגבי הדיוק של כל אחד מהתכנים המופיעים באתר או לגבי התאמתו של המידע לכל מטרה ו/או אחריות לשגיאות או השמטות בתוכן או לכל שיבושים שעלולים להתרחש בשימוש באתר.
8.4 השימוש באתר והסתמכות על כל מידע שהוא מכיל הינה על אחריות המשתמש בלבד. המידע המתפרסם באתר, לרבות השימוש במוצרים המוצעים בו למכירה, אינו מהווה אחריות או ערובה לגבי התוצאות העשויות להתקבל מהשימוש בהם או מביצועי המוצרים. איננו מבטיחים את היעילות, הדיוק או המהימנות של כל מידע, המלצה, מוצר או עצה שנמצאים באתר.
8.5 כל תמונה או הצגה של מוצר הכלולים באתר, הינם לצורכי המחשה בלבד, אלא אם נאמר במפורש אחרת.
שימו לב שבשל שינויים בהגדרות התצוגה ובמכשירים, הצבעים והמרקמים של המוצרים שתקבלו עשויים להיות שונים מעט מאלה המוצגים על המסך.
- הסכמה לקבל דבר פרסומת
ככל שהלקוח אישר או יאשר קבלת מידע, עדכונים וכל דבר פרסומת כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 באמצעות הדואר האלקטרוני ו/או באמצעים אלקטרוניים אחרים (לרבות: הודעת SMS ו/או הודעת WhatsApp) הלקוח יהיה רשאי לחזור בו מהסכמתו זו בכל עת ולהודיע לעמותה על סירובו לקבל דברי פרסומת בהתאם להנחיות בדבר הפרסומת שנשלח אליו.
הודעת הלקוח על חזרתו מהסכמה תישלח באמצעות מייל לכתובת: [email protected] או באמצעות מכתב שיישלח למען העמותה.
- זכויות באתר
10.1 כל הזכויות באתר, לרבות זכויות יוצרים, זכויות הפצה וכל קניין רוחני אחר, לרבות טקסט, גרפיקה, סמלי לוגו, אייקונים, קטעי אודיו ווידיאו, התכנים, העיצובים, סימני המסחר, קוד המחשב, והתמונות המופיעים ו/או הכלולים בו, ובכלל זה כאלה אשר מקורם בעמותה ו/או מי מטעמה ו/או שהועברו אליה, הינם בבעלותה הבלעדית של העמותה או של צדדים שלישיים אשר נתנו לעמותה רישיון מתאים או רשות לעשות שימוש בתוכן במסגרת האתר ולצרכים הקשורים אליו. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, כל הזכויות בעיצוב האתר ובאופן העיבוד וההצגה של התכנים באתר שייכות במלואן לעמותה.
10.2 התכנים באתר נועדו לשימושו האישי של המשתמש בלבד, ואין לעשות בהם שימוש אחר כלשהו, לרבות שימוש מסחרי. אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להדפיס תכנים כלשהם מהאתר לצורך הפצה ו/או פרסום בדרך כלשהי, אלא רק לאחר קבלת הסכמתה של העמותה, מראש ובכתב.
10.3 .אין להשתמש או לאפשר שימוש בכל יישום או אמצעי המאפשר העתקה של התכנים מהאתר, באופן חלקי או מלא. בכלל זה, איסור על יצירה ושימוש בכלים לצורך אספקת תקציר, אוסף או מאגר תכנים מהאתר (למעט יצירת קישורים בלבד על ידי מנועי חיפוש).
10.4 סימני המסחר באתר הינם קניינה של העמותה בלבד. סימני מסחר המוצגים באתר מטעמם של מפרסמים כלשהם הינם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. אין לעשות שימוש בסימני המסחר בלא הסכמת בעליהם, מראש ובכתב.
10.5 אין לבצע שיכפול, העתקה, הפצה, שידור, פרסום, יצירת עבודות נגזרות, העברה, שימוש או פעולה כלשהי שמפרה את זכויות הקניין הרוחני של העמותה או של צדדי ג' שנתנו לעמותה הרשאה או רישיון לשימוש בהם, באופן חלקי או מלא, ישיר או עקיף, ללא אישור מפורש מראש ובכתב מהעמותה או מבעלי הזכויות הרלוונטיים, וכפוף לתנאים, להוראות ולמגבלות של הסכמה כאמור, ככל שתינתן. כל הפרת הוראות אלו עלולה לגרור הליכים פליליים ו/או אזרחיים על פי הדין.
- סודיות ופרטיות
הלקוח מצהיר כי ידוע לו שהוא אינו מחוייב על פי חוק למסור את פרטיו והוא מצהיר ומסכים לכך שמסירת פרטיו האישיים נעשית על פי רצונו ובהסכמתו וכי מילוי הפרטים מעיד על הסכמתו למסירתם.
בעת השימוש באתר יכול שיצטבר אצל העמותה מידע אודות הרגלי הקנייה של הלקוח (מוצרים שרכש, מידע על פרסומות שהביע בהן עניין, קטגוריות בהן צפה, הצעות שעניינו אותו ועוד). העמותה תשמור את המידע (למעט פרטי כרטיס אשראי) במאגר המידע שברשותה. השימוש בנתונים אלה, כמו גם בנתונים הנמסרים בעת הליכי הרישום השונים באתר, ייעשה רק על פי האמור במסמך זה, במדיניות הפרטיות של האתר [כאן יוסף קישור לאחר שהמסמכים יעלו לאתר] ו/או על פי הוראות כל דין. בין השאר, העמותה תעשה שימוש בנתונים הנ"ל לצורך ניתוח ופילוח סטטיסטי אנונימי וכן כדי לייצר לכל משתמש את התאמת התוכן הרלוונטי לו (כגון מבצעים וכיו"ב).
העמותה לא תעביר לגורמים חיצוניים שאינם גופים הפועלים מטעמה (כגון חברת שליחויות איתה התקשרה העמותה) את הנתונים שנאספו על הלקוח ועל פעילותו באתר, ככל שנתונים אלו מאפשרים זיהוי ישיר שלו, למעט במקרים הבאים:
- הלקוח יפר את תקנון האתר ו/או יבצע באמצעות האתר או בקשר איתו פעולות הנחזות כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה.
- בהתאם לצו שיפוטי המורה לעמותה למסור את המידע.
- בהליכים משפטיים בין הלקוח לבין העמותה ו/או מי מטעמה וכן כדי להגן על הזכויות של האתר, העמותה ומי מטעמה.
- בכל מקרה בו לדעת העמותה מסירת הנתונים נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופו או לרכושו של הלקוח.
- העמותה תהא רשאית למסור את פרטי הלקוח לחברת האשראי הנדרשת לאשר את ביצוע העסקה באתר.
- בכפוף למדיניות הפרטיות של האתר ובכפוף להוראות הדין.
- אחריות
12.1 תוספי מזון, ויטמינים, תרופות, או תכשירים רפואיים אינם מוצעים לרכישה באתר. עם זאת, אנו מוצאים לנכון לציין, כי שימוש בתוספי מזון, ויטמינים, תרופות, או תכשירים רפואיים מחייב לא פעם היוועצות עם הרופא המטפל בטרם תחילת הטיפול ואף במהלכו. יש לקרוא בעיון את העלון לצרכן המצורף לכל מוצר, טרם השימוש בו. במקרים של תופעות לוואי בלתי רצויות, יש לחדול מהשימוש במוצר ולפנות מיד לגורם המטפל.
12.2 פטור אחריות
מבלי לגרוע מהאמור בתקנון זה, האתר ובעליו, מנהליו ומפעיליו לא יהיו אחראים לכל נזק ישיר, עקיף, מקרי, מיוחד או תוצאתי, לרבות, אך לא רק, הפסדים, נזקים, אובדן רווחים ו/או מוניטין, או נזק ממוני או בלתי מוחשי אחר, הנובעים מכל אחד מאלה:
- השימוש או חוסר היכולת להשתמש באתר או בשירותים כלשהם הניתנים באמצעות האתר; לרבות חוסר היכולת לגשת לאתר, הסתמכות על מידע זמין באתר, או כל תקלה, הפרעה או הפסקה של האתר או השירותים.
- עלות רכישת סחורות ושירותים תחליפיים הנובעים מכל טובין, נתונים, מידע או שירותים שנרכשו דרך האתר או ממנו.
- גישה בלתי מורשית לנתונים של הלקוח או שינוי בהם, לרבות כל מידע אישי ו/או פיננסי המאוחסן באתר.
- הצהרות או התנהלות של צד שלישי כלשהו באתר; זה כולל, בין היתר, כל התנהגות, פוגענית או בלתי חוקית של משתמשים אחרים או צדדים שלישיים.
- כל באג, וירוס, סוסים טרויאניים, רוגלות, נוזקות וכל תוכנות זדוניות אחרות, שעלולים להיות מועברים אל או דרך האתר על ידי כל צד שלישי, וכל תקלה, כשל, ליקוי או בעיה במערכות הלקוח או במכשירי הקצה של הלקוח שיווצרו כתוצאה מהשימוש באתר, לרבות תקלות במערכות הפעלה וזיכרון ותקלות תקשורת ונתונים, ובכלל זה כאלה שעלולות למנוע שימוש באתר, זמנית או באופן קבוע, או להשפיע על השימוש בו.
- שגיאות, טעויות או אי דיוקים בתוכן, תיאורי מוצרים, תמחור, מבצעים, הצעות, דמי משלוח, זמני אספקה וזמינות.
ככל שהוראות הדין אינן מאפשרות החרגה או הגבלה של סוגים מסוימים של אחריות או נזקים, אחריותנו תהיה מוגבלת להיקף המינימאלי המותר בחוק.
איננו מתחייבים כי האיכות של כל מוצר, שירות, מידע או חומר אחר שנרכש על ידך תעמוד בציפיות שלך.
סעיף הגבלת אחריות זה אינו גורע מזכויותיהם הסטטוטוריות של צרכנים שלא ניתן לוותר עליהן או להגביל אותן בחוזה.
12.3 כל תוכן או מידע, פרסומים והצעות המופיעים באתר, לרבות מטעמם של צדדים שלישיים ובכלל זה לגבי המוצרים המוצעים או מוצגים בו (להלן: "המידע") הינו מידע כללי בלבד ואין לראות בו משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות להשפעתם ולאופן פעילותם של המוצרים. העמותה אינה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם כתוצאה מהסתמכות על מידע כמפורט לעיל ולרבות מידע המופיע בקישורים לאתרים חיצוניים ו/או כל מקור מידע פנימי או חיצוני אחר.
האחריות למוצרים השונים הנמכרים באתר ולאיכותם הינה של היצרן ו/או היבואן, לפי העניין, והכל בכפוף ובהתאם לחוק ולתקנות שנקבעו על פיו.
כל המידע אודות המוצרים המפורסמים באתר נמסר לעמותה מיצרני, יבואני ו/או משווקי המוצרים. מידע זה נכון למועד שבו הוא נמסר לעמותה, והינו באחריותם הבלעדית והעמותה אינה אחראית לו.
- סמכות שיפוט בלעדית
לגבי הליכים משפטיים שיתנהלו בקשר לאתר ו/או לתקנון זה, ניתנת סמכות שיפוט בלעדית לערכאות משפטיות בעיר ירושלים, ישראל.
- שירות לקוחות
בכל שאלה לגבי האתר ו/או המוצרים המוצעים בו ניתן לפנות לשירות הלקוחות של העמותה באמצעות עמוד "צור הקשר" שבאתר, או בדואר האלקטרוני בכתובת [email protected], או באמצעות הטלפון במספר 08-996-9970 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00.